در نظر سنجی کلینیک فیزیوتراپی شریعتی شرکت نمائید و عملکرد کادر درمان و مجموعه را مورد ارزیابی قرار دهید
دسترسی به پذیرش کلینیک در مواقع مورد نياز را چگونه ارزیابی میکنید ؟
راههاي ارتباط با کلینیک (وب سايت، فاكس و تلفن) در چه سطحی قرار دارد؟
انتظار درمانی شما در طول درمان را در چه سطحی می بینید؟
نظر شما در مورد زمان نوبت دهی چگونه است ؟
زمان صرف شده در انتظار درمان را چگونه ارزیابی میکنید؟
وضعيت بهداشتی کلینیک چگونه ارزیابی می نمائید؟
نحوه پاسخگويي مسئولين کلینیک به مسائل و مشكلات را در چه سطحی مشاهده کردید؟
میزان رضایت خود را در برخورد درمانگران چگونه ازریابی می کنید؟
نحوه ارائه دستورات و راهنمایی ها در زمان ترخیص در چه سطحی قرار دارد؟
دانش فنی و مهارت کارکنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
میزان سرعت در مراحل پذیرش و درمان در چه سطحی قرار داشت؟
با در نظر گرفتن تمامی موارد چه نمره ای به کلینیک می دهید؟
آيا رضايتمندي شما به حدي بوده است كه ما را به ديگران معرفي كنيد؟
آيا علاقمند به مراجعه مجدد به این کلینیک مي باشید؟
نحوه آشنایی شما با کلینیک چگونه بوده است؟
در صورت تمایل، نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را بیان نمائید
به اطلاع می رساند، به علت عملیات مخابرات کلیه تلفن های کلینیک موقتاً قطع می باشد.خواهشمند است با شماره واتساپ کلینیک در ارتباط باشید.
باتشکر مدیریت کلینیک فیزیوتراپی شریعتی
لطفاً بر روی مسیریاب مورد نظر کلیک نمائید